سلام


دخترک تنها

 

کسی نمی داند اخرین سلام را چه وقت خواهد گفت و اخرین سلامش را چه کسی پاسخ خواهد داد؟

وقتی به این موضوع فکر می کنم دلم می خواهد ورنه ای بر واپسین لحظات بیاویزم و سلامم را طولانی تر

ادا کنم.اگر بدانم این اخرین سلام است گل مریمی خواهم چید و هنگام گفتن اخرین سلام ان را به تو هدیه

خواهم نمود.تو که اخرین سلامم را پاسخ خواهی داد.بعد ها به من بگو سلامم گرم بود؟؟ مرا ببخش اگر

سردی اخرین سلامم دلت ازرد.چه کنم که فرصت جبران نبود و من غافل به گمان این باور که باز فرصت

است به سادگی از ان گذشتم .چه کسی می داند اخرین نگاهش بر چه کسی خواهد نشست و اخرین

بار چه کسی او را نگاه خواهد کرد؟؟؟

من وقتی به این موضوع فکر می کنم گیج می شوم از انتخاب اخرین تصویر.اخرین عزیز.او که در اشیانه ی

چشمم برای همیشه لانه خواهد کرد.اگر بدانم که این اخرین بار است که نگاهت می کنم چشم از تو بر

نخواهم گرفت.ای عزیز.تو که اخرین نگاهم از ان توست.بعد ها به من بگو نگاهم پر مهر بود؟؟؟

مرا ببخش اگر سرسری از تو گذشتم.به این خیال خوش بودم که تو را بارها خواهم دید.

زندگی در نظرم رود خانه ایست که با شتاب در جریان است و ناگهان در گوشه ای از تابلوی زمان از حرکت

می ایستد تو که زمان توقف رود خانه ی عمر مرا شاهد خواهی بود.بعد ها به من بگو اخرین لحظات ابی ام

کجا  بی رنگ شد؟؟؟

شاید این اخرین نگاه و اخرین سلام باشد.خوب به هم نگاه کنیم انقدر که همدیگر را دوست داریم. گرم به

هم سلام کنیم انقدر که شاید این اخرین مجال باشد و سلامی دیگر خیالی بیش نباشد.....................



نظرات شما عزیزان:

دریا
ساعت13:26---3 دی 1389
سلام

همیشه باید طوری زندگی کنیم که انگار آخرین دقایق عمرمونه

ممنون از حضور پرمهرت

شاد باشیپاسخ:mer30 daria jan


حسین
ساعت15:20---2 دی 1389
سلام.

ممنونم که بهم سرزدی.

وب شما هم عالیه مخصوصا قسمت نظردهیش

امکانات جالبی داره!

بازم بهم سر بزن.

موفق باشی...
پاسخ:mer30


مهدي
ساعت14:03---2 دی 1389
حتی دیگه خدامونم به دادمون نمیرسه



گریه نکن که دستمون به دست هم نمیرسه



تورو خدا بهش بگین صبر منم سر اومده



خدایا به من بگو چرا خوشی به من نیومده



بهش بگین سراغشو ازکس وناکس میگرم



بهش بگین اگه نیاد تو انتظارش میمیرم





مرسي از حضورت ترلان جانپاسخ:az to ham mer30 mehdi jan


امیر
ساعت12:20---2 دی 1389
ُلام وبلاگ جالبی داری به ما هم سر بزن
پاسخ:chashm hatman


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 2 / 10 / 1389برچسب:,ساعت 11:4 توسط ترلان| |


Power By: LoxBlog.Com