میترسم


دخترک تنها

هر زمان بخواهی از کنارت خواهم رفت .

تا بفهمی چه باشم چه نباشم.عاسقم

هر جا باشم در قلبم خواهی ماند

به عشق تو .با عکس های تو.با مهری که از تو در دلم جا مانده است

زنده خواهم ماند تا زمانی که نفس میکشی.نفس میکشم

به عشق نفس هایت که هر نفس ارامش من است

هر نفس امیدی برای زندگی  عاشقانه من است وقتی نیستی

گرچه سخت است را.شوق غم وغصه  لحظهئهای دور از تو بودن.

شوق دلتنگی و انتظار .ی دهد.

میترسم.میترسم.میترسم.یک سوال در دلم مانده که میترسم از تو بپرسم

میخواستم بپرسم که

عزیزم هنوزم دوستم داری؟؟



نظرات شما عزیزان:

shabgard
ساعت12:38---14 مهر 1390
سلام وب جالبی داشتی
متونی از اونجا یه لغتنامه اردو واسم
گیر بیاری .ممنون میشم
به وب ماهم یه سر بزن نظرتو بگو
خوشحال می شم


l
ساعت15:33---20 تير 1390
وب خوبي داری به من هم سر بزن؟

سلام
ساعت12:24---2 تير 1390
سلام ترلان جان.من رو میشناسی؟حق داری نشناسی؟ولی اگه یه نگاهی به لینک هات بندازی bestboy رو می بینی.البته دیگه زیاد به اون سر نمی زنم.خیلی دلم برات تنگ شده.حالا یه وب دیگه ساختم.بیا پیشم که بد دلتگتم.
منتظرتم.


hamraze_eshgh
ساعت13:34---24 خرداد 1390
salam...webloge ghashgi dari...be weblogam sar bezan nazar bede...age khasti linket konam khabaram kon...mc[قلب]

diyar
ساعت19:01---10 خرداد 1390
سلام مدیر عزیز من هم عضوشدم م لطف کنید من را هم لینک کنید؟

مجید
ساعت16:55---9 خرداد 1390
سلام دوست عزیز...
اگر مایل به تبادل لینک هستید من را با عنوان خانه ای روی چشمان سیاهت و با توضیحات:عکس و مطالب ادبی و تاریخی و آموزشی و پزشکی و... و با آدرس www.majid(artin).loxblog.com لینک نمایید و به من خبر دهید تا با چه نامی شما را لینک نمایم.خیلی خوشحال میشم که به من سر بزنید.
با تشکر


tani
ساعت14:45---9 خرداد 1390
3lm,webe kheili kho0bi dari kheili hal kardam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 9 / 3 / 1390برچسب:,ساعت 14:11 توسط ترلان| |


Power By: LoxBlog.Com