درگیر


دخترک تنها

نمی دونم کجای زندگیمی که عشق تو هنوز از یاد نبردم

از وقتی که دل بسته ی چشمات شدم قلبمو به نگاه تو

سپردم نمیدونم چرا تموم نمیشی وقتی که دنیا واسه

من تمومه وقتی هنوز گمم تو هس خوبت وقتی هنوز

خیالت روبه رومه از یک طرف می گم که ما باید از یاد

هم بریم از یک طرف می گم چرا ما باید از هم بگزریم

از یک طرف می گم که من محکم تر از شکستنم

از یک طرف تو فکر تو هر لحظه پرسه میزنم

نمیدونم چرا نمیتونم  من دروغ بگم که دیگه بیخیالم

حالم بده وقتی نمی سازی وهس می کنم بدتر بی تو حالم

نمی دونم دلیل این هس چیه با فکر تو پر م از بیقراری دلم

می خواد قبول کنم که تو هم  فرقی برام با بقیه نداری

از یک طرف میگم که ما باید از یاد هم بریم از یک طرف

می گم چرا ما باید از هم بگزریم از یک طرف می گم که

من محکم تر از شکستنم ازیک طرف تو فکر تو هر لحظه پرسه می زنم

نمیدونم قسمت ما چی بوده که بندازن اونم سر در تقدیر سهم من از تو

یه امید واهی سهم تو از من یه غرور در گیر نمیدونم کدوم نگام به چشمات

منو مریض درد خواهشت کرد بغض تو شد همدم لحظه هام هام زمزمه

این که کجایی برگرد از یک طرف می گم که ما باید از یاد هم بریم از یک

طرف میگم چرا ما باید از هم بگزریم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 18 / 10 / 1391برچسب:,ساعت 11:26 توسط ترلان| |


Power By: LoxBlog.Com